محفل انس با قرآن در پدافند هوایی شهید ظرافتی  بابلسر برگزار شد
کد خبر: 4176345
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰

محفل انس با قرآن در پدافند هوایی شهید ظرافتی  بابلسر برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم به مناسبت سالروز تأسیس عقیدتی ـ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر برگزار شد.

محفل انس با قرآن در پدافند هوایی شهید ظرافتی  بابلسربه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد شیرودی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی پدافند هوایی بابلسر در محفل انس با قرآن که 26 مهرماه به مناسبت سالروز تأسیس عقیدتی ـ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور فرماندهی، کارکنان و سربازان گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر برگزار شد، گفت: عقیدتی ـ سیاسی با سر لوحه قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری در پیاده‌سازی اوامر ایشان در ایجاد فضای معنوی‌محور و تعلیم نیروهای مکتبی و ولایی نقش مؤثری را از خود برجای گذاشته است.

وی افزود: یکی از وظایف اصلی عقیدتی ـ سیاسی جذب دل‌ها به سوی خداست که این مهم با برگزاری کلاس‌های قرآن، تربیت حافظان قرآن کریم و طرح‌های بصیرتی ویژه کارکنان پایور، وظیفه، خانواده‌ها و فرزندانشان انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام شیرودی با اشاره به برگزاری نشست‌های آگاه‌سازی سیاسی و آیین‌های ملی و مذهبی در طول سال، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با داشتن نیروهای مخلص، فداکار، مؤمن، مکتبی، ولایی، مقتدر و توانمند با تکیه بر باورهای دینی و اعتقادی در برابر صفوف کفر و استکبار محکم ایستاده است و اجازه هیچ‌گونه تعدی و تجاوزی را به خاک میهن عزیزمان ایران اسلامی نخواهد داد.

سرهنگ سید احمد مهدی نژاد قمی، فرمانده گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر، در ادامه گفت: ارتش باید ارتش مکتبی و ولایی باشد و این وظیفه عقیدتی ـ سیاسی است که باورها و تفکرات مذهبی و ملی را در نیروهای ارتش تقویت کند.

وی افزود: جا دارد که از مجموعه عقیدتی ـ سیاسی که مخلصانه و مؤمنانه در هر زمان با حضور در اجرای آیین‌های دینی و ملی زحمات بسیاری را متحمل می‌شوند، قدردانی و تشکر داشته باشم.

در این محفل انس با قرآن هادی شیدایی، قاریان برجسته و ممتاز پدافند هوایی و تن چند از قاریان و حافظان قرآن به تلاوت آیات نورانی کلام‌الله مجید پرداختند.

در پایان این محفل انس با قرآن، از کارکنان عقیدتی ـ سیاسی گروه توسط فرماندهی به خاطر زحمات و فعالیت‌هایشان در طول سال با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha